میزان سودآوری معاملات الگوریتمی

میزان سودآوری معاملات الگوریتمی

معاملات الگوریتمی اخیراً ۵۰ ساله شد؛ این موضوع این سوال را ایجاد می‌کند که میزان سودآوری معاملات الگوریتمی چقدر است و آیا باید از آن استفاده کنیم یا خیر؟

1 سال پیش
الگوریتم هایی برای حیات بازار

کدام الگوریتم های معاملاتی برای حیات بازار ضرورت دارند؟

سامانه امید‌مکس گروهی از الگوریتم‌های اجرای معاملات و بازارگردانی را ارائه می‌دهد. این الگوریتم‌ها به معامله‌گران در جهت اجرای آسان‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تر حجم بالای سفارشات کمک می‌کنند. همچنین، امکان اجرای معاملات با قیمت بهتر را برای معامله‌گران فراهم کرده‌اند. این سامانه مختص بازارگردان‌ها، سبدگردان‌ها و پروتریدر‌ها است که بتوانند با استفاده از مجموعه‌ای از الگوریتم‌ها خدمات خود را بهبود دهند و از افت عملکرد جلوگیری کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی الگوریتم‌هایی بپردازیم که برای حیات بازار ضروری هستند.

1 سال پیش

آینده معاملات الگوریتمی در دنیای پس از کرونا

معاملات الگوریتمی، استفاده از الگوریتم‌ها برای انجام معاملات در بازارهای مالی است که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. همه‌گیری بیماری کرونا تنها به این روند سرعت بخشیده است و بسیاری از معامله‌گران برای سازگاری با شرایط عادی جدید به خودکارسازی روی آورده‌اند. در این مقاله قصد داریم به بررسی آینده معاملات الگوریتمی در دنیای پس از کرونا بپردازیم.

1 سال پیش
زبان برنامه نویسی c++

زبان ++C در معاملات الگوریتمی 

معاملات الگوریتمی که به عنوان الگو تریدینگ یا معاملات خودکار نیز شناخته می شود، استفاده از الگوریتم های رایانه ای برای انجام معاملات خودکار در بازارهای مالی است. این نوع معاملات از مدل های ریاضی و برنامه های کامپیوتری برای تجزیه و تحلیل داده های بازار و تصمیم گیری در مورد معاملات استفاده می کند. معاملات الگوریتمی در سال های اخیر به دلیل سرعت و دقتی که ارائه می دهد، به طور بسیار محبوب شده است و به معامله گران اجازه می دهد از فرصت های بازار در زمان واقعی استفاده کنند.

1 سال پیش

چند درصد از حجم معاملات، الگوریتمی است؟

از زمان ظهور اینترنت، الگوریتم‌های معاملاتی بر دنیای بازارهای مالی حاکم شده است، اما چند درصد از معاملات در دنیا به وسیله الگوریتم‌ها اجرا می‌شود؟
در سال ۲۰۱۸ حدود ۶۰ تا ۷۵ درصد از حجم کلی معاملات در بازار سهام آمریکا، بازارهای مالی اروپا و بازارهای بزرگ سرمایه آسیا توسط الگوریتم اجرا می‌شود؛ با این حال، حجم کلی معاملات الگوریتمی در اقتصادهای نوظهور مانند هند حدود ۴۰ درصد برآورد می‌شود.

1 سال پیش
رشد معاملات الگوریتمی

رشد معاملات الگوریتمی در سال ۲۰۲۳

معاملات الگوریتمی که به نام الگو تردینگ نیز شناخته می شوند، روشی برای استفاده از برنامه های کامپیوتری جهت اجرای خودکار معاملات در بازارهای مالی هستند. این روش معاملاتی در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته و پیش بینی می شود در سال های آینده نیز به رشد خود ادامه دهد؛ این موضوع را می توان به تعدادی از عوامل نسبت داد، از جمله افزایش در دسترس بودن داده های بزرگ، پیشرفت در فناوری و محبوبیت استراتژی های معاملاتی کمی. در این مقاله، رشد معاملات الگوریتمی در سال ۲۰۲۳ را بررسی خواهیم کرد.

1 سال پیش
پیش بینی قیمت سهام

پیش بینی قیمت سهام با کمک الگوریتم

بازار سرمایه یکی از بازارهایی است که با نوسان داشتن، پویا و غیرخطی بودن شناخته می‌شود. همانطور که می‌دانید،‌ پیش‌بینی دقیق قیمت سهم بستگی به عوامل خرد و کلان متعددی دارد؛ اما داده‌های زیادی برای پیدا کردن الگوها وجود دارند؛ بنابراین، تحلیلگران زیادی به بررسی تکنیک‌های تحلیلی برای شناسایی روندهای بازار می‌پردازند. در این مقاله سعی می‌کنیم به این سوال پاسخ دهیم که چگونه از الگوریتم‌ها برای پیش‌بینی قیمت سهام استفاده کنیم؟

1 سال پیش
دیتا ساینس در معاملات الگوریتمی

دیتا ساینس و معاملات الگوریتمی

معاملات الگوریتمی معاملات الگوریتمی فرآیند استفاده از کامپیوترها برای معامله است. سرعت و فرکانسی که از طریق معاملات الگوریتمی امکان‌پذیر است، قابل مقایسه با عملکرد انسان‌ها نیست. به زبان ساده، الگو تریدینگ به معنای تعریف مرحله به مرحله مجموعه عملیاتی است که باید انجام شود و معامله به معنای خرید و فروش می‌باشد. در معاملات دستی، معامله‌گران داده‌ها را جمع‌آوری می‌کنند، تجزیه و تحلیل می‌کنند و درخواست خرید یا فروش می‌دهند. اما آن‌ها اغلب محدود به کارهایی بودند که می‌توانستند در اکسل انجام دهند؛ بنابراین، در الگو تریدینگ می‌توانیم همین فرآیند را با کمک دیتا ساینس و دادن دستورالعمل به ماشین اجرا کنیم. برای اینکه فرآیند سریع‌تر و دقیق‌تر شود، علم داده راهی را به معامله‌گران ارایه می‌دهد که منابع جدید و معنی‌دار داده‌ها را در مقیاس و در زمان واقعی ترکیب کنند و خودکارسازی این فرآیندها امکان بهبود بیشتر در قابلیت استفاده مجدد و بهره‌وری را ایجاد می‌کند. در این مقاله قصد داریم به موضوع دیتا ساینس و معاملات الگوریتمی بپردازیم.

1 سال پیش