امیدپلاس

آموزش گام به گام ثبت نام در سامانه امیدپلاس

سامانه امیدپلاس، اولین ارائه‌دهنده معاملات الگوریتمی به معامله‌گران حقیقی است. این سامانه علاوه بر رابط کاربری صمیمانه‌تر و زیبا‌تر، امکانات متنوعی مانند الگوریتم‌های اجرای معاملات، هات‌لیست‌ها و واچ‌لیست‌ها و … را ارائه می‌دهد تا افراد حقیقی نیز بتوانند در سریع‌ترین زمان استراتژی‌های خود را اجرا کنند.

ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا با نحوه ثبت نام و استفاده از الگوریتم‌های ارائه شده توسط شرکت تحلیلگر امید برای فعالیت در بازار سرمایه آشنا شوید.

آموزش گام به گام ثبت نام در سامانه امیدپلاس

برای ورود به این سامانه می‌بایست وارد سایت تحلیلگر امید شوید و گزینه ورود به امیدپلاس را انتخاب کنید.

مرحله اول

سپس صفحه دیگری برای شما باز می‌شود که می‌بایست روی گزینه ثبت‌نام کلیک کنید.

مرحله دوم

پس از آن، وارد سامانه غیر‌حضوری کارگزاری پیشرو می‌شوید که در این مرحله نیاز است کد ملی خود و کد امنیتی را وارد کنید و سپس بر روی گزینه ارسال کد کلیک کنید تا یک کد به شماره همراه شما که در سامانه سجام ثبت شده است، ارسال شود.

مرحله سوم

در این مرحله، باید کد تایید دریافت شده بر روی موبایل خود را در کادر مربوطه وارد کنید و گزینه ورود را انتخاب کنید.

مرحله چهارم

با ورود به سامانه، در صورتی که ثبت‌‌نام و احراز هویت خود را در سامانه سجام انجام داده باشید (برای استفاده از امیدپلاس این موضوع ضروری است)، اطلاعات شما از سامانه سجام دریافت خواهد شد.

مرحله پنجم

جهت ادامه دادن مراحل ثبت‌نام می‌بایست گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید تا صفحه دیگری جهت بارگذاری مدارک باز شود؛ در این قسمت لازم است تا عکس صفحه اول شناسنامه، صفحه توضیحات شناسنامه و روی کارت ملی خود را آپلود کنید. پس از آن مجددا روی گزینه مرحله بعد کلیک نمایید.

مرحله ششم

در صفحه جدید، در صورتی که تمایل به تغییر کارگزار ناظر سهم‌های فعلی خود دارید، می‌توانید با انتخاب نماها، درخواست تغییر کارگزار ناظر خود را در همین مرحله ثبت نمایید.

مرحله هفتم

در مرحله آخر، قرارداد بین شما و کارگزاری به شما نمایش داده می‌شود که باید مطالعه نمایید و در صورت پذیرفتن مفاد آن ، تیک مربوطه را بزنید تا مراحل ثبت‌نام تکمیل شود.

مرحله هشتم

چنانچه ثبت‌نام شما با موفقیت انجام شود، از سمت کارگزاری پیشرو پیامکی حاوی نام کاربری و رمز عبور دریافت می‌کنید. با دریافت این اطلاعات می‌توانید از طریق ادرس pishro .algo.ir وارد پنل امیدپلاس ‌شوید و از خدمات متنوع آن بهره ببرید.

2 سال پیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.